Refresh



Assalamualaikum w.b.t


Lamanya tak menaip. Hang faham tak menaip ni salah satu hobi aku waktu zaman muda remaja dulu. Bayangkan eh aku tengah syok memerut dalam toilet sekolah, aku boleh dapat idea nak update apa dekat blog. Kiranya macam aku kalau boleh hari2 nak update konon macam blog aku ni bernyawa lah. Setiap masa nak masuk feed. Entah-entah follower aku waktu tu pun naik menyampah. Dahla semak feed pastu entry lak mengarut.


(hentak kepala dekat bucu meja bila terkenang aku pernah update entry pasal putus cinta)


Ampunkan aku Tuhan :')



So sekarang aku nak fresh start semula dengan medium yang bernama blog ni dengan cara yang yang lebih matang. And you know what? Aku buang segala bentuk icon girlish yang aku gila-gila kan dulu lekat-lekat kat dalam blog ni. Matang kan ? :')


Aku delete doh blog lama sebab aku nak tukar link blog aku yg konon konon kawai tu kepada yang lebih matured, tapi ko faham tak google tak bagi. Ke aku yang noob ? Ada la jumpa tutorial lama tapi sekarang blogger template editing dia dah lain dan advanced sangat so aku yang mundur ni macam ahhh delete ja lah !



                     


Setelah cuba bermacam cara dan google sana sini, (masih taknak mengaku aku give up) tapi... aku rasa agak rumit dan buang masa jadi aku dengan rela hatinya pergi delete blog tersebut yang dah ada follower terkumpul sebanyak 400++. Aku tau tak banyak tapi semua tu aku rembat time rajin "blogwalking" dulu-dulu. Kahkah tak mengapalah, nama pun refresh, mesti la kena redha.


Masalahnya, link blog aku yang sekarang ni matured sangat ka ? Hmm.



Oh btw, aku penat perah otak design blog ni dalam bentuk yang sedap mata memandang, tak heavy dan sesimple yang mungkin untuk tatapan diri sendiri dan stalker. Lol



So aku rasa cukup takat ni ja kot. Nanti apa apahal. aku roger.



Cekidaut.










1 COMMENT[S]: